Archief campagne 2022

16 februari 2022: Arsanio Wiet. Kandidaat 3

11 februari 2022: Rein Jonkhans. Kandidaat 2

7 februari 2022

Onze verkiezingsfolder is gereed!

2 februari 2022

Kandidatenlijst PvdA goedgekeurd!

De lijst van onze partij voor deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen is door het hoofdstembureau van de gemeente Hardenberg goedgekeurd. Niets staat meer in de weg om met een enthousiaste campagne een goede stembusuitslag te behalen: met de kandidaten op onze lijst moet dat zeker lukken!

1. Gert Luisman
2. Rein Jonkhans
3. Arsanio Wiet
4. Gilberd Hofsink
5. Ivo de Vries
6. Erika Kloekhorst
7. Gitta Luiten
8. Erwin te Velthuis
9. Cees Uri
10. Joost Liese
11. Alle Jan Pijlman

De campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen is in volle gang!

Onder aanvoering van het campagneteam, Erwin, Gilberd, Arsanio en Gert is de campagne inmiddels goed op stoom. Allerlei acties/ initiatieven zijn of staan klaar om ten uitvoer te worden gebracht: De flyer is gereed, onze speerpunten uit het verkiezingsprogramma zijn kort en bondig geformuleerd, ons actieplan is vastgesteld, in het drukken en verspreiden van onze flyer is voorzien, de advertenties in De Toren zijn gereserveerd en gereed (de eerste is inmiddels geplaatst), Facebook, Instagram en onze website zijn actueel, aan de buurtvideo’s wordt gewerkt. Gilberd bereidt onze locatiebezoeken voor; Gert heeft de voorbereiding voor de verkiezingsdebatten ter hand genomen. De reclameborden voor de affiches zijn gereserveerd etc., etc.. Kortom: de campagne komt voortvarend op gang. Erwin benadert eerdaags een aantal – tot dusverre – actieve leden om actief mee te doen met een aantal acties. Als je / u zin en tijd heeft om mee te helpen met de acties, meldt je dan aan bij Erwin te Velthuis, 06 246 54 015 of 0523-270631 of per email: [email protected]

Volg onze campagne op Facebook, Instagram en op onze website, waar ook veel informatie is te vinden zoals ons verkiezingsprogramma, de kandidaten en het meest actuele campagnenieuws.

We maken er mooie – en goede!! – verkiezingen van.

Mocht je – op welke wijze dan ook – een bijdrage willen leveren aan de campagne, neem dan contact op met Erwin te Velthuis, campagnecoördinator (06- 24 65 40 15) of met een van de bestuursleden:

Cees Uri, voorzitter (06 – 22 82 14 84)

Joost Liese, secretaris (06 – 20 89 10 37)

Gert Luisman, lijsttrekker en penningmeester (06 – 54 30 08 61)

Vriendelijke groet,

Joost Liese,Secretaris afdeling Hardenberg

Waar ben je naar op zoek?