Ledenbrief gemeenteraadsverkiezingen 1

26 januari 2021

Partijgenoten,

Hierbij treft u een viertal documenten aan: een ledenbrief inzake de volgend jaar te houden gemeenteraadsverkiezingen, een tweetal profielen ten behoeve van de werving van kandidaten en een routekaart. Het bestuur nodigt u – desgewenst – uit om uw reactie voor uiterlijk 16 februari aan het secretariaat kenbaar te maken. Op 17 februari zal ons bestuur de documenten vaststellen en verder als leidraad gebruiken in de komende procedure.

Onze afdeling is op zoek naar nieuwe mensen die het bestuur en eventueel de nieuwe raadsfractie kunnen versterken. Als u zelf belangstelling heeft, of iemand in uw omgeving kent met een sociaaldemocratisch hart die wellicht zijn of haar talenten voor onze partij zou willen inzetten, horen wij dat graag!

Vriendelijke partijgroet,

Joost Liese, afdelingssecretaris PvdA Hardenberg / Ommen210126 Ledenbrief Concept Profiel raadslid, fractievoorzitter, lijsttrekker en fractie O-H Concept Profiel wethouder GR2022 PvdA O-H Datumschema g.r. 2022